Vi flög in på Arlanda flygplats kvällen den 23:e februari, två veckor sedan från idag. Jag vet inte om jag har uppskattat detta land så mycket jag gjort sedan dess. Sverige är så fint, särskilt när man får sitta med en kopp te och titta ut på vinterlandskapet. Kylan är jag tyvärr ingen större fan av, en av anledningarna varför jag valde att resa bort under vintern.

IMG_2205 copy.jpg

Saknat denna filur ♥

Sedan jag kommit hem har jag hunnit med och träffat vänner och familj, tagit upp klättringen igen efter fyra månaders uppehåll, rest till Stockholm, sökt jobb och gjort det jag saknat mest och små saker jag inte visste att jag saknat. Till exempel kranvatten, min favorittröja och slö-dagar i mjukiskläder.

Det är skönt att vara hemma, det tvekar jag inte att säga. I helgen åker jag och några vänner till en sommarstuga i Dalarna för att bara vara och göra det vi är bäst på, mysa. Ser verkligen fram emot det då dessa weekends resor till sommarstugor är något av det jag saknat mest medan jag var borta.

IMG_2232 copy

 

