Summer vibes

Hoppas ni hade en trevlig midsommar! Finns det några bättre kvällar än sommarkvällar? Jag tror inte det. Min kusin kom hit och vi satt på vår altan och åt enchiladas med grillade grönsaker och guacamole eftersom vi tyckte att färsk potatis är gott men alldeles för tråkigt. Det blev en lugn och trevlig kväll.

Men nu börjar min ledighet lida mot sitt slut och imorgon börjar jag mitt sommarjobb på ett lager där jag kommer vara de kommande 8 veckorna. Jag tror och hoppas det kommer blir bra. Har dock lite planer att se fram emot under sommaren, bland annat Way Out West i Augusti och minst en helg i Stockholm. Nu fortsätter sommaren.

Kommentera

