Vad gör man efter studenten?

Det har hänt en del sedan det senaste inlägget. Jag har blivit klar med skolan och vi inväntar nu studenten, det har officiellt blivit sommar, Stjärnparaden har haft sin sitt sista spex för i år vilket betyder att jag numera är en före detta Stjärnparadare, dessutom så hade jag studentbal i Fredags.

Det är svårt att hänga med för tillfället och jag har inte riktigt förstått att jag faktiskt tar studenten om 5 dagar. Denna vecka har jag inte haft några lektioner men jag har åkt in till Örebro i alla fall för att klättra, träffa vänner och äta gratis lunch i skolan. Helt plötsligt har jag så mycket tid över att ägna åt saker jag faktiskt gillar. Nu mera får jag dåligt samvete och känner att jag sovit bort hela dagen om jag inte går upp innan 10.

Gjorde också en lista på saker jag vill uppnå och göra nu när jag är skolfri och efter studenten, här är några punkter:

  • Gå och lägga sig tidigare
  • Gå upp tidigare
  • Läsa mer
  • Yoga mer
  • Vandra
  • Gå morgonpromenader
  • Klättra mer

Några bilder från de senaste dagarna.

Kommentera

