”Come together”

Eurovision veckan har börjat för länge sedan och jag hade en känsla att det var min plikt som Eurovison fan att besöka Stockholm under denna vecka. Så igår fredagen den 13:e tog jag tåget och åkte ifrån regnet i Örebro, till Stockholm för att ta in Eurovison andan och träffa vänner. Tyvärr uppträdde inga artister men speciellt var det ändå, att bara vara i staden där Eurovision arrangerades. Passade även på att besöka Konstfacks vårutställning vid Telefonplan. Jag gick även vilse bland smågränder och fick fantastiskt nog lära mig att åka long board haha.

Kommentera

