Mall of Scandinavia och ”Pull&Beer”

Medan flera av mina vänner åker till London under sportlovet så sover jag ikapp, pluggar på gymnasiearbetet, klättrar och tar en helg till att besöka min kusin Lovisa som numera studerar i Stockholm. Vi hade pratat om att besöka Mall of Scandinavia dagen innan under vår tacokväll, så vi åkte dit dagen efter. Sparsam/snål som jag var så hade jag inte riktigt tänkt att storshoppa något. Kanske ett läppstift i liknande färg som mitt gamla favorit läppstift vilket hade gjort sitt och gått av samma morgon (rip).

Inget lockande läppstift hittade jag, men jag fick upptäcka Pull&Bear. Hade inte hört om denna fantastiska butik innan och när Lovisa berättade om den på väg till Solna trodde jag komiskt nog hon pratade om någon restaurang, ”pull&beer” (föreställt som ett riktigt ölhak som serverar riktiga amerikanska hamburgare). Älskar deras blandning mellan urban och bohemiskt och det tog inte lång tid innan jag plockat på mig en hög plagg för provning. Gick ut ur butiken med en kasse, men kunde lika gärna varit tre.

 

Kommentera

