Weekend getaway – Köpenhamn

I Lördags tog hela familjen Frisén tåget till Köpenhamn för att fira mammas 50-årsdag. Resan var en överraskning och hon visste inte vart vi skulle eller vad vi skulle göra. Det som var själva höjdpunkten på resan var 4-fyrarättersmiddag på Wallmans salonger, showen var fantastisk och något av det bästa jag sett.

Jag blev också lite överraskad. Jag var i Köpenhamn första gången någon dag under sommaren för fyra år sedan, men hade en bättre upplevelse nu än då, trots det kalla vädret. Inte för att jag hade en dålig upplevelse då men det var något med Köpenhamn som tilltalade mig  den här gången och jag trivdes otroligt bra de två dagarna vi var där. Jag hoppas att jag får chansen att besöka denna stad någon mer gång detta år.

Kommentera

