Mitt 2015

2015 är ett år som jag kommer minnas en längre tid och vilja återuppleva. Det kan låta klyschigt att säga att man förändrats som person men i år är jag säker på att jag har gjort det. Jag har lärt att acceptera saker som dem är och delvis hittat mig själv. Jag har fått nya intressen och mål, samtidigt som jag sorterat bort det negativt onödiga. Jag har precis som Goldens citat ovan, kommit in på en ny, intressantare kurs. Och tack vare några fantastiska personer som hjälpte mig och knuffade in mig på denna kurs, så ser jag fram emot det nya året mer än vanligt.

Gott nytt år,

Elsa

Kommentera

