15 från 2015

Detta år har bjudit på så mycket bra ny musik och det var inte lätt att välja ut 15 låtar som jag tyckt lite extra mycket om. Sleeping with sirens album ‘Madness’ kom ut och blev mitt mest spelande album på spotify 2015, den mest spelade låten var Albaniens eurovision-bidrag ”Alive” med Elhaida Dani (jag tror jag aldrig lyssnat på ett eurovision-låt så mycket som denna). EXO och SHINee kom ut med nya låtar som blev mina sommarfavoriter och låt oss inte ens tala om Florence + the machine’s nya album. Som sagt det var inte lätt och blandningen är grov, varsågoda.

Kommentera

