Höst favoriter 2015 – Vad jag använde, läste, lyssnade på och bar

music

Space Invades My Mind – Maja Francis, Veronica Maggio

7 years – Lukas Graham

Confident – Demi Lovato

I – Taeyeon

Ett sista glas – Miriam Bryant

Hold me up – Conrad Sewell

Lost it to trying – Paper town mix

nook

The Great Gatsby – F.Scott Fitzgerald

Vilda Gröna Ögon – Joyce Carol Oates

wore

Stickad tröja från Design Only. Köpte den i våras men det har varit för varmt för använda den. Så nu till hösten fick den komma fram.

Rutig skjorta från Zara. En av mina köp i Verona, älskar färgerna!

Blå/grön turtleneck från Urban Outfitters, hösten bästa köp, hands down.

IMG_43112nd

Läppstift från Kiko som jag köpte i Venedig, färgen är Pink Carnation och har blivit min nya favorit.

Bytte ut min CC cream till mineral puder nu i höst. Känns så fräschare och lättare med en puderbas.

Läppstift från Revlon i färgen Iced Amethyst. Mörka läppstift till hösten är ett ja.

Kommentera

