Pluggpaus

Skoltröttheten börjar verkligen kicka in nu och pluggpauserna blir bara fler och längre. Har då försökt att ägna mer tid åt mitt rese-album som jag började på några veckor efter jag kom hem ifrån Italien. Har ungefär 120 bilder sammanlagt från Spanien förra året, Tokyo och Italien men har inte kunnat gjort mycket med dem då jag insett att jag behöver fler stämpeldynor i fler färger.

Jag var runt 10 år när jag fick min första scrapbooking album, det var bara en kort period jag höll på med det eftersom jag inte hade så många bilder. Men för några månader sedan ramlade jag in på designern Kelly Purkey’s blogg och youtube-kanal och blev såååå inspirerad till att göra något sådant till de bilder jag tänkte ta ut. Använder mig nu av hennes Outline letters och New Adventures (på bilden ovan) clear stamps för Hero Arts, så fina och passar perfekt till detta album.

Kommentera

