Min resa till Stockholm

Det är inte så dumt att resa själv faktiskt. Såklart är det inte dumt att resa med någon heller men ibland får jag känslan att jag bara vill ta min egna tid, utan att tänka på vad andra tycker eller vill göra. I Tisdags åkte jag som sagt till Stockholm, tog tåget på morgonen och kom fram ca 10:30 till Stockholm central. Gick sen dit jag hade planerat att gå till på norr, vilket bl.a var Sephora, Urban Outfitters, Lush, Brandy Melville, Granit m.m. Runt lunch skulle jag möta upp Gaston på söder, Gaston och jag träffades på Närcon 2013 och har inte setts sedan dess vilket gjorde att vi hade en hel del att ta igen och berätta. Han gjorde mig sedan sällskap till fotografiska museet, har aldrig varit där men åh vad jag gillade det. När kvällen började närma sig sa jag hejdå till Gaston och lite spontant träffade min kusin som numera bor i Stockholm, även där hade vi lite att ta igen innan tåget gick hem igen.

Den här dagsresan var verkligen nödvändig, det hade varit fullt upp veckorna innan lovet och även när vi knappt inte hade något i skolan kunde jag inte riktigt slappna av, men den här resan fick mig att tänka på annat och jag hade nog en av dem bästa dagarna jag haft i Stockholm hittills.

FullSizeRender - kopia copysdsdsIMG_3765IMG_3755

Kommentera

