Var har jag varit?

FullSizeRender copyIMG_3664IMG_3710

Jag tänker ganska ofta att jag ska komma tillbaka till det regelbundna bloggandet som jag hade i början av September men i slutet på veckan inser jag att jag inte gjort något inlägg iallafall. Det hände mycket förra veckan. Veckans highlight var när jag och Mette kom överens om att äta crêpes på Creperiet, det blev en lång dag och vi tog en längre tur med bilen än vad vi  hade tänkt. Det var så skönt att bara hitta på något som inte var skolrelaterat eller planerat och bara köra iväg, även om det bara var en kväll. Det händer lite saker denna höstlovsvecka med, imorgon tar jag tåget till Stockholm, står på loppis på lördag (i golfhallen, Örebro, kom förbi!), några luncher och myskvällar med vänner. Dock ingen pluggfri vecka, tyvärr.

Jag har saker i mitt huvud som jag planerat att skriva om här. Men jag behöver bara komma till skott, sätta mig ner, och skriva. Vilket verkar vara det svåraste med att blogga.

Vi ses(?).

Kommentera

