Kläder efter väder

Så idag var första skoldagen på det sista året på gymnasiet. Jag har haft mitt sista sommarlov någonsin som bestod av av jobb, 4 dagar i Stockholm och 3 dagar i Linköping. Det var ändå roligt att se alla igen och jag och eftesom vi slutade så tidigt gick Hannah och jag ut på stan för att kolla in alla höstnyheter. Hela förra hösten och vintern ville jag bära svart, grått och vitt, man ville liksom matcha vädret. När våren och sommaren kom och naturen fick lite mer färg så ville även jag ha färg. Och nu igen lagom till hösten dras jag tillbaka till skalfärgerna. Men så nära höst är vi inte än och höstkläderna får vänta.

Kommentera

